Snart helg igen.

Fortfarande helt dagvill efter julen och alla helgdagar. På det så har jag bara gjort två halvveckor. Ganska skönt, men förvirrande. Höll på att inträffa en tragedi på grund av min vilsenhet. Trodde ju det var onsdag, så höll helt på att missa Criminal Minds! Sånt går inte för sig. Himla tur att jag kom på det i sista sekunden. Tack och lov för texttv :) Jag har en liiiten crush på nörden. Söt som socker.

15306 steg idag. Duktigt va :) Igår blev det.... Tadaaaa... Inga :) Ooopsy. Buss ner till stan, och bil hem. Jaja... 10 veckor kvar. Jag hinner allt gå ändå.

Igår masserade jag en snäll människa med kontakter. Hon skulle forska runt lite sa hon :) Sen vet man ju aldrig om det blir något av det... Men... Kanske :) Människor kan ju vara snälla och överraska. Man kan ju hoppas i alla fall. Utbölingar är det synd om. Jobb hemma. Easy. Jobb här. Svårare. Så vida det inte gäller kundtjänst i Karlskoga. Men helst inte :)

Imorgon går Let's Dance, På spåret och Lipstick Jungle samtidigt. Hur gör djur? Kanske är Lipstick Jungle bara en repris från måndagen. Då blir det i alla fall bara två program att zappa mellan. Det är banne mig svårt nog.


Kommentarer
Postat av: madeleine

haha va?! det måste ha blivit helgalet. har inte ens för mig att jag skicka nå sms i förrgår =) haha

2009-01-15 @ 23:03:56
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0