Proppmätt.

Idag har jag verkligen inte gjort annat än ätit sen jag vaknade.
Rullar fram här i lägenheten nu känns det som :)
Godis till frukost, muffins och latte till lunch, hemgjord pizza till middag och morotskaka till Körslaget.
Blöööh.
Mätt är bara förnamnet egentligen :)


 

 
Mmm... Typ en triljard points, eller? :)
Gott var det i alla fall :)




En parentes...
När jag går till praktiken går jag förbi det här



Jag tror att de längtar lite mer efter våren och solen än vad jag gör.
De måste ju frysa något alldeles fruktansvärt.
Och de tokarna dyker ju också.
8)

Kommentarer
Postat av: lys

oj, nu hade jag missat en del. jag som klagat på icke-bloggande, sen har jag helt glömt bort att spana! skämmes på mej! jag är inte alls avis på ditt "närings"intag.... eeeh. =)

2009-02-01 @ 16:20:33
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0