Oh my...

Jag har sett fram emot den här långlånga praktiken. Få slippa Sunne. Slippa pendla till Sunne. Slippa vara den enda klassen på skolan när ALLA andra är lediga. Men nu... Mitt uppe i praktiken... Totalt omotiverad. Wonder why. Nåja. Det kanske hinner komma lite motivation. Den kanske kommer i takt med att folk får pengar igen och börjar ta behandlingar. Sen ska de iofs boka in sig hos mig också. Det var ju den lilla detaljen också :)

Nej. Vet inte riktigt vad man ska hitta på en ledig dag som denna. Men golvet verkar vara i behov av att en avtorkning. Inte så roligt, men man kan ju inte alltid ha roligt heller. Tyvärr :) Kanske plöja igenom Ams och se om det har trillat in några jobb. Troligen inte då. Defintivt inte i den här delen av Sverige. Men om jag hoppas riktigt riktigt mycket så...

Bitter? Jag?

Ikväll blir det i alla fall Lipstick Jungle och chokladpudding. Det har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0