Mixa & matcha.

Inte riktigt min grej det där. Aldrig. Speciellt inte i kläder. Och kanske inte i mat heller. Idag till exempel; pannbiff, potatis, haricot verts, brysselkål, saltgurka, stekt lök. Och.... Beasås :) Herregud. När man radar upp det så där ser det ju ut som jag äter som världens häst :) Nåja... En märklig blandning. Men det var gott. Definitivt inget för människor med fettskräck :) Tur man inte har sånna problem :)

På tal om mat... Kan någon berätta för mig om den - härkillen är dum i huvudet, eller om han bara spelar dum i huvudet? Något allvarligt fel måste det vara någonstans i alla fall. My god. "Hej! Jag är anorektiker och jag är stolt över det. Mitt mission i livet är att göra hela världen anorektisk. Och woooorld peace!" Eller vad? Man blir ju fan mörkrädd.

Nej... Jag ska förlora mig in i tvns underbara värld. I min inte lika underbara soffa. Snart är det varken tyg eller skumgummi kvar. Överväger att göra om den oanvända 90-sängen till soffa... Hmmm. Mja... Orka :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tro om inte alla tjejer har den ursäkten? ;)

2009-01-13 @ 22:40:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0