Me & my friend.

Jag har en ny kompis. Eller, egentligen är han Mickes. Men då fick han bara ligga instängd i garderoben. Så jag tänkte att jag kanske skulle ta och adoptera honom :) Han är en stegräknare. Om jag nu ska gå, gå och gå de kommande 11 veckorna, så behövs det nog lite motivation. Speciellt i detta vackra vinterväder. Spöregn och storm, med andra ord :)

Idag: 16076 steg. Och det är bara promenadsteg. Inga "Sängen-soffan-datorn-kylskåpet"-steg. Jag hade den iofs på mig inne på sjukhuset. Men det är ju typ en mil att gå där inne. Så det räknas :)

Dock är det ju piiinsamt dåligt med kalorier som förbränns. Om den nu stämmer. Jag vet inte. Kanske. Kanske inte. I så fall kanske jag inte borde ha ätit den där chokladen. Men goood var den.

Nu blir det dusch, pyjamas och sen Sex and the City. Första avsnittet. Och mitt första avsnitt också. Nej. Jag har inte följt serien. Men alla i min omgivning har följt den slaviskt. Så snart kanske jag också kan hänga med i SATC-pratet. Fast det är väl sååååååå 2008... I guess :) Men jag har alltid varit lite efter. Varför ändra ett vinnande koncept?

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Jag har skippat SATC för längesedan! ;D Du är inte sist!

2009-01-13 @ 11:55:22
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0