Long time...

Ja...Jag verkar hamna i någon form av koma varje dag när jag kommer hem från praktiken. Oftast kommer jag inte längre än till soffan. Typ varannan dag orkar jag laga mat. Resterande dagar blir det nudlar eller Billy´s Panpizza. Men det är totalt underskattad mat :)

Veckan har gått snabbt och långamt på samma gång. Underligt det där. Men nu är det i alla fall långhelg! Inte förrän tisdag klockan 12.00 börjar jag. Skönt skönt skönt. Dags att ta tag i livet alltså. Det ryktas att man, oftast, inte dör i samband med examen. Livet sägs fortsätta. Och tydligen kommer det räkningar även under sommaren. Så... Jobb it is. I Karlstad helst. Det finns btw massörjobb i Ludvika nu. Men inte fan blir jag gladare för det. Men men... Hoppas att det dyker upp något inom pendlingsavstånd snart. 20 nya jobb ute denna månaden, så ser ju lovande ut. Överallt förutom i Karlstad alltså...

Igår hade jag en mysig kväll med Suss och AnnaPanna i alla fall. Anna bjöd på mat i sitt lilla slott :) God mat. Kortspel blev det också. Vissa är ju lite bättre än andra *harkel* :)

Maxi har extrapris på lösgodis vill jag bara påpeka. Alltså köpte jag ett kilo godis. Fast innan tänkte jag att jag nog inte var så godissugen. Men ack... Godistarmen ville annat när extrapriset kom till min kännedom. Det var förresten Annas fel. För det var hon som läste i Maxi-tidningen! :) Så det var typ helt mot min vilja.

I denna månadens NEWZ har mitt namn 2 secs of fame.

Ja... Det var väl detta om detta. En icke välskriven och defintivt inte sammanhängande sammanfattning om mitt liv just nu :)

NU: Godis och Let's Dance! Fika på stan imorgon sägs det. Jag är på! Sedan Körslaget hos Suss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag kan ta på mig skulden för det, bara för din skull ;) Söto!

2009-01-30 @ 18:55:25
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0