Jag tänker aldrig åka utomlands...

Hade en ganska svettig dröm inatt. Inte direkt en mardröm, utan mer en ganska stressande dröm bara :) Skulle åka utomlands med Marlene och Linda. Först höll jag på att missa bussen till flyget, sen höll vi på att missa flyget för att jag var så seg. Kom på att jag inte hade kameran med mig, och inte heller några pengar. De enda kläderna jag hade med mig var jeans. Tydligen hade jag inte så mycket hopp om solsken... Och precis innan vi skulle gå på flyget kom jag på att jag hade tagit med mig katterna. Och de kunde ju inte bara följa utomlands så där... Och vem kände jag i närheten som kunde ta hand om dem tills vi kom hem? Sen vaknade jag. Helt genomsvettig. Oj oj oj. Jag håller mig till Sverige.

Fint väder idag med. Undra vart man ska gå. Ner till sjön kanske. Lite tråkigt att gå fram och tillbaka, och inte runt. Men ganska tråkigt att gå samma runda hela tiden också :) Mmm så är'e. Luft behöver jag hur som helst. Är ju helt förslappad. Sovit till 11 typ varje dag hela jullovet. Katastrof :) Då är ju hela dagen borta. Men jaja... Snart börjar livet igen. Slutspurten.

Boka förresten elevbehandlingar här.

Kommentarer
Postat av: Snö

Men, det är ju skönt att sova? Och varför inte ta med katterna utomlands? Fattar inte vad det är att bli orolig över? :)

2009-01-04 @ 11:57:52
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0