Gjort ingenting, fast ändå mycket.

Skulle ju gå upp tidigt idag. Nåja... Tidigare i alla fall. Vaknade klockan 11 av att Mr Bodywax ringde. Han gjorde dessutom en fuling, och ringde från mobilen. Var ju tvungen att svara då ifall det var från Älsks jobb. Pffft.... Gjorde liite nytta sen i alla fall. Städade badrummet. Men bara för att det var roligare att städa än att plugga. Det gäller att prioritera i livet... :)

Fick tag på Annapanna runt lunch. Blev en promenad ner till stan, och sen vidare till sjukhuset. Vägen till sjukhuset var lite spännande. Ska vi hit? Eller dit? Upp dit kanske? Oj, nu hamnade vi på Förlossningen... Men fram kom vi i alla fall till slut. Efter en timmes besökande kom Anna på att IKEA nog var en bra idé. Så så blev det :) Spatserade runt där och kikade, provsatt, provlåg, fikade. Mmm.. Sen fördrev vi tiden på OBS och Maxi tills Älsket kom och hämtade. Jag har aldrig varit inne på Maxi så länge tror jag. Snigelfartade oss runt i alla hyllor.

Imorgon är det sista jullovsdagen. Ångest ångest ångest. Fast det ska bli roligt med LIA. Hade ju varit ännu roligare om jag hade tjänat pengar på det. Men man kan ju inte få allt här i världen.

Kanske man skulle försöka baka bullar imorgon?

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm baka bullar :) så får jag smaka, haha. Kom på att jag visst jobbar på onsdag. Eller har APT rättare sagt, 14-17. Och nu borde jag verkligen sova, ska upp om typ fyra timmar, haha. Men tack för idag sötis!

2009-01-06 @ 00:51:14
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0