EM vs. Mio.

Varit och kollat på soffa idag. Fönstershopping, fast på insidan. Spanade på en soffa på EM som faktiskt verkade vara ganska bra. Innan alltså. Väl där så... Nej. Verkligen inte bra. Så blev ett litet kärt återbesök till Mio. Visste ju att älsklingssoffan där var bra. Men jag hade verkligen glömt att den var perfekt. Synd att ingen rik människa tänker donera en förmögenhet till mig. Det hade verkligen varit snällt.

Siracusa från EM vs. Sit Down från Mio

0-1 till Mio.

Annars har det varit en lugn dag. Det är grått och äckligt äkta Karlstadväder. Sånt väder som gör att man verkligen inte vill bo här. Brrr. Det ska inte regna i januari! :( Deprimerande värre. Så deprimerande att jag nog måste äta en chokladkaka. Schweizernöt såklart. Vad annars? :)


Kommentarer
Postat av: lys

jasså du, du slutade inte äta godis med andra ord? =) själv så åt jag godis sista gången den 28 december..kan upplysa att det är skithemskt nu när jag ska ha mensen...kommer bli fet av allt annat jag stoppar i mej. men men, jag mår bättre hursomhelst.



ät choklad åt mej med. puss

2009-01-11 @ 18:19:04
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0