Dammsugarens död och återuppståndelse.

Idag blev det äntligen städat i lägenheten. Städade tydligen så frenetiskt att jag lyckades ta död på dammsugaren. Aj aj aj. Precis vad jag var sugen på att lägga pengar på nu. Eller inte. Som tur var kom min kära sambo hem och fixade biffen. Så nu kanske den funkar ett tag till. Hoppas hoppas hoppas.

Annars är helgen över. Redan. Det har gått alldeles för fort. Det är måndag igen, och ångesten är här. Tjiho! Jag skulle ha gjort ett a4 tills imorgon. Har jag gjort det? Nej. Varför? Ingen motivation. Ingen lust. Bara Bläh! Orkar inte. Vill inte. Kanske får kladda ihop något nu. Ja... Så får det väl bli.

Tror att jag får ta och ta tag i det här. Innan jag blir deprimerad på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0