7 weeks... And counting.

Jahapp. Det var en väldigt kort och seg dag igår. Inte mycket action. Och ja... Det känns väl som det är ungefär så det kommer bli. Mamma Mia... Jag räknar redan ner tills det är över. Fick göra en massage i alla fall. Det är väl typ det enda jag får denna veckan. Wiihuu.

Gick i alla fall både ner och hem. Ganska duktigt. Men skorna är helt muppiga, så idag är min ena fot rätt död. Men ska åtminstone gå ner idag. Får ta ett par tokgamla skor. Helt utan stötdämpning :) Adios benhinnor. Lyckades dessutom glömma termosarna igår. Kallt som attans om benen alltså. Har knappt tinat upp ännu. Brrr!

Senare idag blir det ett sjukhusbesök. Hoppas jag får sluta tidigare. Nog för att jag börjar 13. Men ändå. Korta dagar som känns veckolånga. Ganska drygt. Men så är'e. Man kan inte ha roligt jämt. Även om det vore... Roligt. Nu ska jag sluta gnälla för er, och gnälla i LIA-dagboken istället.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0