2008.

Ja bättre sent än aldrig. Eller kanske hade aldrig bättre :) Snodde hur som helst en lista från Karin Olofssons kommentarer. Kanske elakt... Men jaja :)

Året...
Hur har året 08 varit för dig?
För mig har det varit ett okey år. Varken speciellt bra eller dåligt.
Bättre än förra året? Njae... Lika?
Har du träffat några nya vänner? Uhhm... Träffat nya människor, men inga som jag direkt umgås med, nej.
Isåfall vilka? -
Någonting du aldrig kommer glömma från 08?
Ja en del saker. Mest dåliga... Typ OS... :)
Har du flyttat under år 08? Flyttade till den här lägenheten i början av -08
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja
Isåfall vilken? Volbeat - I only wanna be with you

Kärlek...
Hur har din kärlek varit 08?
Upp och ner. För tillfället kunde det inte vara bättre.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Haha ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Om jag hade skrivit det här hade det ju inte varit hemligt, men nej.

Sorg och hämnd...
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej. Men har haft god lust :)
Har du varit i slagsmål? Nej

Personligt...
Har du gjort någonting du ångrar?
Nej
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Antagligen
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag kommer ihåg
Har du gjort något dumt mot en vän? Eftersom jag inte kommer på något så tror jag inte det
Har en vän gjort något dumt mot dig? Då hade den personen inte klassats som vän?

Vänskap...
Har du träffat nya vänner?
Nej. (Och det där lät ju rätt så tragiskt...)
Har du förlorat en vän? Ja, det tror jag nog man kan säga.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Mnja...

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästa vän? Fortfarande inte
Har du haft en relation med en vän? Nix
Har du många killkompisar? Inte direkt

Jobb och fritiden...
Vilket jobb jobbar du på?
Pluggar i 4 månader till innan jag blir fritidsforskare...
Har någon varit elak mot dig på jobbet? I skolan... Nej. Inte vad jag vet i alla fall.
Hatar du någon på ditt jobb? Yes I do.
Har du gjort något framsteg? Ehh... Jag har lärt mig att vaxa? Ett litet steg för människan..? :)



En till. Snodd från samma :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej inget spännande...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha. Verkligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjamen
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Har hållit mig i Sverige
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Snö! Och kanske en lagom varm sommar utan getingar.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 5 december
8. Vad var din största framgång 2008? Ehhhm... Blev ju certifierad massör för tusan! :)
9. Största misstaget? Har inte gjort så stora misstag tror jag?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nix. Bara papercuts
11. Bästa köpet? Adidas-tröjan
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen godis
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Godis? Att L & T ska ha bebis! :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? I'm yours - Jason Mraz
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kommunicerat. Och tränat :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm... Ätit?
18. Hur tillbringade du julen? Hemma i skogen med familjen och älsk
19. Blev du kär i år?
Kärare.
20. Favoritprogram på TV? Top Model och Dansbandskampen!
21. Vad fick dig att må bra? Larz Kristerz seger i DBK? :)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, jag hatar samma som jag hatade i början.
23. Bästa boken du läste i år? Stieg Larsson-böckerna
24. Största musikaliska upptäckten? Uhhmm... Ingen?
25. Något du önskade dig och fick? Mixer, böcker, strykjärn, gjutjärnsgryta, bakbok, pyjamas *Hmm*
26. Något du önskade dig men inte fick? Harry Potter-boxen och gymball.
27. Årets bästa film?
Mjadu... Jag har ju inte sett en enda film så... :) Har varit dåligt med biosällskap.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Inte den blekaste aning. Troligen var jag hemma i Dalarna.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Min stil som i klädstil? Jag saknar ord...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0