Tvätta tvätta tvätta.

Så tråkigt att tvätta.

Skulle ta tag i mitt liv och ringa efter ett jobb idag också. Men jag gillar inte att ringa. Jag föredrar och träffa folk. Drygt drygt drygt. Så nu funderar jag på hur många gånger man måste ringa till "upptaget" innan det är okey att maila... Okey. Jag vet. Så får man inga jobb. Kontakter is the shit. Och har jag ju redan konstaterat att jag har nada av i den här stan. Screw it. Btw finns det ett hudterapeutjobb i Örebro. Så någon som har certifikat på att de kan klämma pormaskar kan ju söka det.

Ja, jag är ganska så bitter.

Kommentarer
Postat av: lys

man får vara bitter ibland

2009-02-02 @ 09:51:10
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0