Tra la la.

Har inte gjort många knop idag. Gick upp vid 10.30, satt vid datorn till 11.30. Pizza och pepsi-frukost. Lite tv. Sen sova till typ... 14.30. Handla. Äta. Tv. Dator. Japp. Händelserikt så det förslår :) Men det kunde varit värre. Absolut. Alla andra har det sååå mycket värre. Hela tiden. Så jag har minsann inte en chans i självömknings-SM :) Toksist skulle jag komma. Och jag är ändå ganska bra på sånt. Men det finns de som klår mig. Till och med :)

Kollade på hus idag. Igen. Fönstershoppade alltså. Inte husvisning. Älsk har lärt sig varenda hus som är till salu i Karlstad-Karlskogaområdet tror jag. Jag säger då det... Hellre ett skabbigt hus med jättetomt, än ett tokfint hus med 1 kvm gräsmatta. Var ska hunden vara? Var ska barnen leka? Var ska katterna bajsa? Nej nej nej. Uteslutet.

Tro om man ska spela lite Yatzy tills Criminal Minds börjar. Måste ju se reprisen eftersom jag missade det i torsdags. Livsviktigt. Och imorgon är det måndag. Den ultimata tv-dagen. 2½ män, Sex & the city, Simon & Tomas och Lipstick Jungle.

Aaa just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0