Snart är det helg... Eller?

Jävlar i hatten vad den här veckan har gått snabbt! Det är skillnad på praktik och praktik må jag säga. Fast jag blir fortfarande knäpp de sekunder jag inte har något att göra. Men som sagt... Mer folk i rörelse på Aqua, så det är alltid någon som har lite praktikantgöra :)

Jobba imorgon. Typ 1½ timme kanske... Vad kan det bli... 150 innan skatt? Tjohooo! Jävlar vad rik vad blir. Nåja... Bara lite bitter. Det går över. Det kommer gå över skitsnabbt och någon har typ 100.000 att donera? Ska skaffa mig en sugardaddy eller något tror jag. En jäkligt rik en.

Nähä... Dags att ta fram klisterrullen och försöka göra sig presentabel. Det är banne mig inte det lättaste.

Kommentarer
Postat av: lys

klisterrullarna går varma!

2009-02-27 @ 19:03:29
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0