Slappt.

Fick sluta tidigare idag eftersom en kund inte behagade att dyka upp. Ganska skönt, eftersom jag är konstant trött nu för tiden :) Masade mig hemåt, i buss. Orka gå i snöyran :) Hann bara innanför dörren så somnade jag. Älsket väckte mig klockan 19. Oops. Jag som max skulle sova en timme. Blev snarare 2½. Tokigt.

Kvällen har bestått av foccaccia, te och Let's Dance. Och helgen lär fortsätta i tvns tecken. Imorgon blir det Bygglov, Lipstick Jungle, Arga snickaren, Lyxfällan, och såklart Melodifestivalen. Får väl heja på Scotts antar jag. Anledningen att detär i den första, och alltså den sämsta, delfinalen är väl för att de ska gå vidare. Kanske till och med orkar rösta. Jag har ju fått dille på det tydligen :) En stor godispåse är given till i morgon. Riktigt stor.

Ehh ja. Just det. Någon har snott alla mina snoddar. Köpte sex stycken, och har en kvar. Jag har en misstänkt faktiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0