Nervööös!

Alltså... Jag brukar verkligen inte vara så hääär nervös inför praktiken. Det är nog bara för att hon är CIDESCO-certifierad hudterapeut. Och jag är... Snart Hälsoterapeut. Ni hör ju skillnaden. Vad fan är en Hälsoterpaeut liksom? Öhhh..? Hade jag bara 80000 och inget liv hade jag lätt utbildat mig. Men nu har jag ju ingar pengar, men däremot ett liv. Så heltidsstudier på annan ort i två år... Mja... :)

Fick ett jobberbjudande idag. I Sunne. Fick tacka nej. Jag har ju ingen bil. Nej nej nej. Jag skickade jobberbjudandet vidare. Jag hoppas att de får tag på någon. Bil bil bil till Marie!

Nähä. Jag ska väl försöka få till någon slags sminkning antar jag. Annars kommer jag inte våga vistas bland alla übersnygga människor på praktiken. Den fula ankungen.

Vet ni? Idag är det fet-tisdagen. Och imorgon är det jävlar i mig smal-onsdagen för då ska jag pallra mitt dallrande arsle till Friskis igen. Yaaay! Operation: Komma i jeansen igen. Kom ihåg-lapp: Sug in magen så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0