Laddat och klart.

Godisskålen är laddad. Kylen är laddad med diverse (o)nyttigheter. Med största sannolikhet kommer någon form av icke hemlagad föda intas framåt kvällen. Aaah! Perfekt! Och det bästa av allt; jag masade mig upp i gryningen (9.30) och städade hela lägenheten. Nu kan jag göra ingenting med gott samvete hela helgen :) Tv är dessutom inplockad i sovrummet, så jag behöver inte ens masa mig till soffan. Tack och lov. För soffan liknar mest ett skumgummilik nu mera.

Mmm... Imorgon kommer Mäds till Karlstad också, så det blir en tur ner på stan. Tyvärr verkar det vara svårt att samla hela den fantastiska fyran. Bara jag och Kristina som är ihärdiga med fikandet. De andra två delarna turas om :) Men det gäller att hålla fikatarmen i trim, så den inte blir förstoppad menar jag :)


Nej... Lite bloggkikande innan Lipstick Jungle börjar.



Kommentarer
Postat av: lys

ge mej ge mej ge mej



saknar dej

2009-02-07 @ 19:52:49
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0