Jobbat och tränat.

Duktiga Mary :) Har både jobbat och tränat idag. Blev ett megakort jobbpass dock. 2½ timme ungefär. Så blir man ju så glad när man får höra "Ja, jag får väl va lite sniken med lönen i början." Jaha... Thanks a lot. Nåja... Allt är ju mer pengar än 0:- så... Får väl vara glad för det lilla :)

Efteråt blev det i alla fall äntligen ett träningskort införskaffat. Hur skönt som helst. Ett ganska lagom medelpass blev det. Alldeles tillräckligt drygt när man inte har rört på fläsket sen november typ. Snart snart snart kommer jag att komma i mina kläder igen för hoppningsvis. Jag siktar på 8 veckor. Det gick ju sist :)

Nu blir det duscha och storhandla. Maxi en lördag... Oh yes.

Glöm inte Melodifestivalen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: lys

redovisas godisinköpen nu?

2009-02-28 @ 21:13:12
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0