I'm going home.

Lugn dag idag. Två behandlingar totalt, den ena avbokades. Skräll? Alla är sjuka. De som inte är sjuka är fattiga. I alla fall fick jag roa mig med en ganska lång massage. Det är roligt med problemlösning. Mer sånt till mig :) Imorgon blir en något mer hektisk dag. 4 behandlingar på lika många timmar. Äta? Vad är det? :)

Efter stängningsdags blir det i alla fall att dra sig hemåt till kära Älvdalen. -26 ryktas det. Burr. Får se till att packa ner många par långkalsonger. Det lär behövas :) Ska bli kul att vara hemma en sväng. En helg är lagom länge :) Det lämnar inga men :)

Nähä. Det börjar dra ihop sig till Criminal Minds. Jag är så kär i professor Reid. Söto. Måste vara för att han är så sjukt smart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0