Hemma igen.

Bara så att ni vet så är jag hemma igen. Jag har inte frusit ihjäl. Inte ens lite frostskadad är jag. Eller det kanske heter förfrusen, vid närmare eftertanke. -15 20 grader, en halvmeter snö och strålande sol. Hemma är alltid bäst. Vare sig det är sommar eller vinter. Karlstad har tyvärr inte mycket att sätta emot :)

Mhm... Man kanske skulle slänga ihop några CV innan man piper iväg till praktiken. Idag får jag pipa iväg mig med buss, eftersom jag har lyckats göra illa foten. Hur fan det gick till är det ingen som vet. Igår var mitt livs mest inaktiva dag. Jag satt i bilen och jag låg i sängen. Och då gör jag illa foten. Intressant. Det går väl över som allt annat. Linement är bra skit.

Tv-kväll ikväll. Det höll jag på att förtränga. Heliga måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0