El Stupido.

Jaha ja. Här har man drömt mardrömmar, och varit skitnervös för första dagen på nya praktikplatsen. Kommer dit lagom mycket för tidigt. Men det hade jag ju inte myckte för. Någonstans på vägen har det blivit ett litet missförstånd och hon var ledig idag. Det var imorgon klockan 11 jag skulle vara där. Nu är jag ännu mer nervös för imorgon, eftersom hon och alla andra på Aqua måste vara övertygade om att jag är hjärndöd. Kan varken veckodagarna eller klockan liksom. Illa illa.

Var in på H&M en sväng. Måste införskaffa några jobbtröjor. Tyvärr finns det massor med andra fina saker också. Men men... En annan gång. I ett rikare liv. Nya träningskläder kanske vore något... Mmmm...

Nej... ams.se. The place to be... Herrå!

Kommentarer
Postat av: lys

jag är iaf glad att jag får sällskap =D

2009-02-23 @ 13:05:37
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till imorn! Det kommer att gå tokbra! Säg till om du vill luncha på stan nån dag nästa vecka (efter lön alltså)!

2009-02-24 @ 01:44:36
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0