Börjar med knappnål, och slutar med silversked. Eller var det skål?

Snodde mig en utmaning från Ida.

Öppna msn, fuska inte!

Tycker du att nummer 12 är snygg?
Susanne. Japps, hon är absolut snygg.

Skulle du kunna krama nummer 7?
Camilla. Ja det skulle jag. Har inte sett henne sen vi tog studenten. Men en gång var vi kombos :)

Hatar du nummer 3?

Kristina. Haha nej. Det gör jag verkligen inte. Störtskön norrlänning och vän :)
Dessutom bangar hon aldrig en fika, och det är en alldeles underbar egenskap hos mina vänner.
Haha :)

Känner du nummer 13?
Tjus. Hmm... Nej. Inte IRL. Vi har väl susat förbi varandra i Löfbergs Lila Arena någon gång. Men mer än så är det icke.

Skulle du kunna pussa nummer 10?
Karin. Absolut. Vapendragare och vän från högstadiet :)

Har du träffat nummer 23?
Janet :) Absolut. Samtliga fester ihop med henne har slutat i katastrof. Åtminstone med en redig bakfylla...
Vi har en gång varit bildade ihop (Försökt i alla fall) på Lärarprogrammet också.

Hur är nummer 31?
Linda. Min bästaste bästa vän i hela världen. Ingen är som hon. Fullkomligt galen och underbar.
Tyvärr bor hon alldeles för långt bort.

Har du varit kär i nummer 18?
Ashes a k a Snygg-Daniel. Haha, nej jag har inte varit kär i honom.
Men det finns väl en anledning till att han blev Snygg-Daniel i klassen antar jag :)

Vem är konstigast av alla msn-kontakter?
Jag tror det är dött lopp mellan Lys och Älsk faktiskt :)
Men de är så klart bara konstiga på ett bra sätt :)

Vem är snyggast av alla dina msn-kontakter?
Älsket.

Kommentarer
Postat av: Peter

Och vart är jag då....va va va va va? :P

2009-02-16 @ 08:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0