Jag dör ihjäl av skratt!

Om det här är på riktigt så tror jag att jag måste gå och dö av skratt :D

Skrev detta i ett inläggför hundra år sen:

"Radiotjänst är ute efter mig. I somras ringde de, för några veckor sen var de här och knackade på och nu har de ringt igen. Ska det vara så förbannat svårt att fatta att jag betalar den jävla tv-licensen? JAG BETALAR! Uppfattat? Ring inte, Kom inte hit. Då biter jag er. Drygjävlar. "Men vi har inget samboregister..." Men Och? Skriv det på en post-it-lapp då!"



Nu hade jag en kommentar:
Postat av:

Prova du bita mig så ska biter jag fan tillbaks.

/Radiotjänstanställd

Jag tror att jag dör. Snälla, säg att det är på riktigt! Jag ska nog göra en check på ip-numret bara för att. Ahahahahahahaha.

 


Ta mig tusan. Det var ett ip-nummer från Radiotjänst! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha det är fan underbart! :P det måste vara någon som sitter där och typ googlar efter sig själv. Hoppas att de kommer och knackar på igen så det blir lite bitande! Men glöm inte att fota i så fall. Och låt inte Micke öppna! ;P

2009-12-10 @ 23:36:37
Postat av: Wysteriia

haha ;)

2009-12-10 @ 23:38:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: lisette

åh, jag tror jag ska söka jobb på radiotjänst, för din skull

2009-12-11 @ 18:42:46
Postat av: Suss

Jag förstår inte hur mänskan hittade din blogg? Jag provade googla som din teori var, och man var tvungen att vara alltför specifik i ordvalen för att hitta din blogg. Sjukt alltså!

2009-12-13 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0