Hej mitt vinterland!

Åhh, jag tror nästan att jag drömmer. Det verkar ju som att det är vinter på riktigt. Äntligen! Men än är det ju en vecka kvar till jul, så än kan det ju komma vidriga varmgrader och förstöra allt :) Men hoppas inte. Så kanske man kan lura ut syster på en slädtur eller så när man är hem. Vore ju hur mysigt som helst! :) Gojsa ner sig i en släde med lite filtar och grejer. Mmm! Bjällerklang...

Annars då? Lugna puckar. Überlugna puckar! På måndag blir det i alla fall smygpremiär på KASHK. Det blir roligt. Äntligen får jag inviga rummet :) Hoppas det blir massvis med bokningar. Saknar Loka Brunn-stressen lite :)

Imorgon ska jag beställa en kassa och en kontrollbox. Wish me luck. Det kan jag behöva... Så roligt det här när alla på Skatteverket säger olika. För att inte tala om att alla på jobbet. Det finns lika många tolkningar av den härl agen som det finns människor på jorden. Helt stört. Och den sista på Skatteverket sa "Läs på hemsidan och plocka ut de delarna som du tycker passar dig". Oookey... Låter ju... Seriöst :)

Sova nu. Var sååå segt att ta sig upp imorse :/ Vinterkoma :) Jag önskar att jag levde på stenåldern. Då gick människorna bergis i ide.

Kommentarer
Postat av: linda

haha... det som passar dig..... tala om på skatteverket att INGET passar dig ;-)

2009-12-18 @ 18:57:04
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0