Myshelg i norrland.

Kom hem igår efter en supermysig helg i norrland.
Alltid lika trevligt att träffa Linda och Tomas. Ocn nu Agnes också :)
Spelar ingen roll att vi hörs jättesällan, för när jag och Linda väl träffas är det precis som vanligt;
Lika mycket skratt och galenskap :)
Det är vänskap det <3

Hittade förresten en dikt till Agnes dopkort till slut.
Efter mycket snokande, och minst lika mycket hårslitande.
Denna blev det:

Jag önskar dig inte guld,
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv,
och stå för det du sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i rikliga mått,
och vänner att lita på.


Kommentarer
Postat av: jaanet

åååh vilken fiin!

2009-08-24 @ 18:28:07
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0