En eftermiddag med fina vänner.

Oj oj oj. Jag, Karin och Kristina hade så mycket att prata om idag, så vi stod i kassan på cafét och tjattrade lääänge. Sen kom vi på att vi kanske borde beställa något och sätta oss ner i stället. Vi kanske kunde sparat några kalorier och bara stått utanför istället? :) Men inte lika roligt då. Och inte lika gott. Café Royal har vääärldens godaste kladdkaka. Mums mums mums! Skvaller och fika gör livet värt att leva.

Var preciiis på väg att åka hem från stan när söta AnnaPanna ringde. Såå blev Haga istället för Kronoparken. Och lika glad för det är jag. Anna utklassade mig i 500 gång på gång på gång. Jag fick i alla fall Mc D som plåster på såren. Beställde beasås till mina strips. Vet ni vad kassanissen kommer med? ÄPPELCURRY! Hur kan man ens komma på något som låter så äckligt? Och jag vore tacksam om människor var så pass språkkunniga att de kan skilja på beasås och äppelcurry. Uäck :) Fick vitlök till slut. Det var ju inte beasås... Men duger i krig.


Dä ä gôtt mä strips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0