Back in Charlestown.

Äntliiigen hemma. Uuuuh vad det är drygt att köra bil. Speciellt med halsont, och snor fulla skallen. Bläsch. Trött som ett ägg var jag hela vägen också, men jag lyckades uppenbarligen hålla mig vaken i alla fall :) Nu vill jag bara ha mat! Mat mat mat! :) Gärna med mycket fett och kolhydrater. Superdupersnabba kolhydrater.

Nej, men om man skulle ta och avanmäla sig från Arbetsförnedringen då kanske. De har ju ändå inte varit till någon nytta. Trots att de gör sååå himla mycket för ungdomsarbetslösheten *host*BULLSHIT*host* Då är ju frågan vad jag ska göra med mitt liv. Just nu är allting lite kaosartat, och någonstans där i röran ska man välja något. Ehm... Hmm... Åhhh.. Gärna snabbt ska det gå också. Imorgon. Mitt nya liv. Mitt vuxna liv. Det börjar imorgon. En måndag såklart. Så måste det vara.

Nej... Jag lär väl efterlysa min bättre hälft så jag inte dööör av svält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0