Kan det vara så?

Examenstjat till tusen i den här bloggen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är det eller inget som gället. Krysset uppe i högerhörnet är användbart om det blir för drygt. 6 dagar. 3 dagar engelska, 2 dagar ledarskap, äventyr i humletorp och examen. EXAMEN! Kan det vara så att jag aldrig mer behöver vistas i en skolbänk? Tveksamt. Så fort jag har råd blir det nog någon form av vidareutbildning. Men inom den närmsta framtiden. Skolfri. Leva vuxenliv. Tjoho. Med räkningar på hög, CSN som ska betalas tillbaka, hyseriskt jobbletande, hussuktande... You name it!

Nåväl... Haft en mysig helg. Eller ja. En helg som alla andra. Criminal Minds, Robinson, godis och Älsk. Mysigt hur som helst. Jag gillar när allt är som vanligt. Sitter och inväntar träning nu. Tror det är den bra instruktören. Yäääh. Svett svett svett!

Klurar på att åka hem första helgen i maj. Frågan är om någon ska på markna'n eller om jag bara ska hänga hemma i skogen. Hmm hmm hmm. Får nog fråga Gävletösen om hon ska hemöver något. Vore trevligt att träffa henne och nytillskottet :) Annars är det ju rätt mysigt att bara träffa La Familia också. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: lys

jaaag kan fööölja! du som är hemlig i min blogg??

2009-04-21 @ 14:09:43
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0