Jag är här.

Jag tänkte bara berätta att jag lever och andas. Ifall någon skulle tvivla :) Orkar inte sitta så mycket vid datorn nu för tiden. Mest beror det på att jag borde plugga om jag pallrar mig hit. Och det orkar jag inte. Så därför lägger jag mig framför tvn direkt jag kommer hem istället. Säkrast så :)

Nya frissen kommer bild på snart tror jag. Om jag fastnar på bild. Jag har ingen kamera. Telefonen då, men den lever ju sitt eget lilla Ericsson-liv. Och kameran på den suger ju dessutom. Men idag har jag lärt mig att det är coooooooooolt att fota med en o-bra kamera. Ni ser ju vilka jäkligt givande lektioner vid har. På två dagar har jag skrivit säkert en femtedels a4. Fikat desto mer. Undra om jag fortfarande kommer i klänningen jag köpte förra veckan? Annars får jag väl tvinna in mig i gladpack och springa en vända.

Ledig ända tills på tisdag nu. Ooooh va gött! Sen är det engelska. Urk. Ryktas om glosor. GLOSOR! Vem tycker att det är roligt?! Inte jag i alla fall.

Och förresten... Färjestad vann idag. Jag röstar för att det blir guldfest på torget i år.

Imorgon blir det träning för tårkanalerna. Bröllop! Ännu mera äta alltså. Hujedamig. Tur det är alkoholfritt så man är i träningstillstånd på söndagen :) Jag siktar på beachen och inte vassen i år tror jag. Trots allt. Kanske finns det en muskel eller två under allt det där mjuka värmeisolerande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0