Det är vår på riktigt nu!

Inga fler bakslag. Bara raka vägen mot sommaren. Det är varmt i pensionärskuvösen. Katterna ligger ute och steker i solen. Och jag... Jag sitter inne och pluggar. Gör affärsplan med tillhörande budget. Sååå himla underhållande. Men man ska väl lida under påsken har jag för mig. Jag körde fast på en gång... Vad fan ska företaget heta? Måste den första frågan vara den svåraste.

Ska se om jag kan lura ut älsket på en promenad sen. Lite d-vitamin skulle nog göra susen tror jag. Snart får man pallra sig ut till Mariebergsskogen och knalla runt. Kika på alla djuren som har vaknat. Mys. Vårtradition.

Åter till affärsplanen. Muskelknutans massage är tyvärr redan upptaget. Attans bananer.

Kommentarer
Postat av: Peter

Rytter´s massageinstitut kanske :)

2009-04-12 @ 21:51:58
Postat av: lisette

understimulans....?



-jo jag vet hur det är!

2009-04-13 @ 21:56:04
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Anna I

Meeera bloggande, please ;)

2009-04-16 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0