4 kvar.

Idag blev sista redovisningen avklarad. Det är sannerligen svåprt att uttala latinska ord på engelska. Det blir lite svenglish a la latin. Inte vackert. Omöjligt att tyda. Jag hoppas bara att jag är godkänd, så att jag bara kan existera de sista dagarna :P Men jag är inte skoltrött...

Jag har hittat bilen!



Tänk er "LillaMarie" över hela sidan... Och ett "Du blev just omkörd av en tjej"-klistermärke. Stencoolt. Mhmm... Något att satsa på... Håller väl till Loka och tillbaka innan den trillar isär kanske :)

Criminal Minds, sen sova. Dr Reid, here I come!

Kommentarer
Postat av: Suss

Den måste du köpa! då blir du både min och Elses idol :)

2009-04-23 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0