Urk!

Idag mår jag precis som jag förtjänar. Men en stående kommentar från gårdagen lyder "Suss fyller bara 25 en gång!" Idag önskar jag att min vinflaska inte hade tagit slut så fort, och att jag inte hade fortsatt med rödvin sen. Fyy fan. Lovade ju nästan mig själv innan att hålla mig borta från rödvin. Men nej nej. :) Minnet är bra men kort. Det får jag sota för idag.

Jag antar att det här är en sån där härlig fylla som inte bara gör att kroppens förbränning är 0%, utan dessutom tar tre veckor att återhämta sig ifrån. Det känns så. Om det här inte är en sån... Då vill jag aldrig ha en sån fylla :)

Nähä... Om man skulle ta och pallra sig till sängen igen. Känner att fingrarna inte riktigt hänger med i skrivandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0