Träna träna liten muskel.

Små är de minsann i alla fall. Och otränade som fan. Tur det finns bot för det. anabola stavas det. Eller nej nej nej. Träning var det visst. Förlåt mig, stod fel i mitt Marie-Träningska lexikon. Det var en favoritintruktör som hade kommit tillbaka efter mammaledigheten. Skönt tyckte jag. Hon såg mänsklig ut. Inte så sjukt vältränad längre. Ha! :) Skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Var ett helt lagom pass. Svettigt, men inte så jag dog. Uppenbarligen. Jag sitter ju här i skrivande stund.

Efter en hel dags ringande fick jag äntligen tag på min tilltänkta praktikplats också. Trevligt trevligt. Så nu har jag skickat mail med information om utbildning och kurser. Självklart slickade jag röv som tusan. Bara att hoppas på att de moonar nu också. Annars får jag vara i Mora hela tiden. Vilket inte heller är fy skam :) Var ju trevligt där sist.

Mmm... Jag skulle ju plugga när jag var ledig. Har jag gjort det? Nej. Otippat? Nej. Ska jag göra det nu? Eventuellt. Ska läsa om Bengan och hans boys. Redovisning om "Varför blir ledarskap ett kändisskap?". Intresse smurfarna dansar fan av lycka. Skittråkigt. Och jag skrev ju (Läs: ordbajsade) om Göran Persson. Givande? Nej. Jag upprepade samma mening om och om igen i 2 a4. Annorlunda ordföljd bara. Ingen har klagat, såjag antar att ingen märkte det. Det är enda fördelen med universitet. Man lär sig ordbajsa. En bra kunskap så här i efterhand.

Nej. Plugga. Äta choklad. Sova. Off to Sunne. Tillbaka till verkligheten. På onsdag ska vi ta hand om de nya ettorna. Moa ha ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0