Piratfesten avklarad.

Det blev grymt.

Började ju si så där med att jag höll på att sova mig förbi Sunne-hållplatsen på tåget. Som tur var messade Lisette mig precis då. Hade ju varit otrevligt att vakna upp i Torsby :) Mina elevklinikskumpaner hade nog inte heller uppskattat det har jag en känsla av. Masserandet gick bra i alla fall. Skulle haft tre helkroppar, men den sista var snäll nog att inte dyka upp. Helt perfekt. Eller ja.. Hon kom en timme för sent, men då hade alla redan full piratmundering på. Så no no :)

Kvällen började med tacos, och fortsatte med lekar. Jag tror att vårt lag kom sist, men det var då verkligen inte mitt fel. Jag och Kristina räddade oss till en andraplats i ätartävlingen i alla fall. Vi hade vunnit om den första lagkamraten inte hade varit så fööörbannat seg på att äta :P Det var kolasnören som skulle ätas btw. Oj oj oj som jag åt det snöret. Ni skulle ha sett mig. Eller så var det kanske bra att ni inte gjorde det :)

Idag mår jag i alla fall prima.
På riktigt. Väldigt skönt faktiskt. Borde nog ha lagom-fyllor lite oftasre. I ärlighetens namn beror det nog på att vi inte hade tillräckligt mycket att dricka. Eller så beror det på att Suss 25-årsfest fortfarande är i färskt minne :)

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Suss

Haha, det är väl bra att man kan sätta lite avtryck ;)

2008-09-18 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0