Negativa hörnet.

Det är vi det. Där vi hamnar där muttras det bara grinigt åt allt som sägs på lektionerna. Om vi inte driver med folk och skrattar elakt istället. Kan det vara så att vi är skoltrötta? Nee? :) Man behvöer bara klia oss bakom örat så blir vi snälla. Kanske. Värt ett förök.

Ehh... Nej. Jag har inte såp mycket vettigt att skriva. Fick en liten ångestattack idfag igen öer att vi tar examen "snart". 7 månader. Ihhhhhhk! Och idag ringde de från Sannerudsskolan. "Hej... När kommer Marie på praktik?" Ehh... Typ aldrig om jag får bestämma? :) STUDIEUPPEHÅLL, hallå? I TVÅ ÅR. Men nej... Kommunikationen mellan Uni och Kil verkar vara helt jävla fantastiskt lysande. Ehh... Ja. Just det.

Det går inte att släppa mig lös (lössläppt?) på stan längre. Jag vet inte om jag slog i huvudet när jag jobbade i sommar eller något... Idag impulsköpte jag ett par luderstövlar. Ganska fina. Och på Skopunkten. Dessutom har jag letat efter stövlar. Ni ser... Jag försöker få det att verka genomtänkt. Lyckas jag? Nej. Föll för grupptrycket :) Totalt.

Nej. Sluta ordbajsa och gör något vettigt. Typ prata skit med Lisette.


Kommentarer
Postat av: lys

vettigaste idag är att prata med mej =)

2008-09-10 @ 19:20:58
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: madeleine

men samma här. sen jag sålde hästen har jag en tendens att dra fram kortet FÖR ofta och handla handla handla. inte okej.

2008-09-10 @ 21:41:17
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0