Lagom.

Idag var det en helt lagom lång skoldag tycker jag. 1½ timme närmare bestämt. Sånna dagar känns det lite drygt att pendla, men det är ändå skönt när man väl är där och pratar. Nu känns det som att det är för få sånna tillfällen. Förra året kändes det som alldeles för många :) Aldrig är Marie nöjd.

Nu blir det snart att åka och träna. Danspasset är det som står på schemat. Hoppas att det inte är så galet mycket folk att man inte får biljett. Vore ju dumt. Å andra sidan borde gymmet vara ganska öde en fredag eftermiddag. Det får bli plan B i så fall.
 


Kanske en film ikväll? Old school eller Min stora kärlek. Blir väl slagsmål om fjärrisen. Micke gillar Old school och jag föredrar Min stora Kärlek. Jag har iofs sett den tre gånger. Hmm... Det lär visa sig. Något som jag redan vet är att det blir potatissallad och grillad kyckling, och sen chips och dipp. Japp japp! Och så klart en godispåse :) Har man tränat så har man :P

Kommentarer
Postat av: lys

i looove eeeuuuuuroooopeeeeee

2008-09-05 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0