Kroniskt trötthetssyndrom.

Jag tror att jag har fått kroniskt trötthetssyndrom igen. Och jag säger igen. Alla smarta människor vet att kronisk betyder långvarig, och inte för alltid :P Så jag har fått det igen. Det kanske inte var så kroniskt förra gången? Trött är jag hur som helst. Och förbannat hungrig! Men får hejda mig tills jag har ringt praktiken tror jag. Sen blir det någon form av frukost. Om jag har något i kylen som inte går runt av sig självt. Slängde en hel kasse med mat igår. Slöseri med pengar. Fy fy.




Lutar mot att jag kanske glider upp till Gävle helgen v 38. Väntar på svar från Linda. Det vore ju sjukt kul faktiskt. Länge sen jag var där uppe. Snart 1½ år. Det var ju tokigt att vi flyttade åt varsitt håll i landet. Dålig planering. Dålig :) Men vi har ju i alla fall träffats lite då och då. Rättviks marknad typ. Det är snart. Wiihoo! Påfyllning i strumplådan! Och i godismagen! :)

Mhm... Jävlar om att scottmänniskor har tagit mina praktikplatser nu. Då ska de döden dö. It's miiine!!

Nej... Får nog banne mig äta något. Annars kanske jag börjar gnaga på telefonen när jag pratar med den eventuella praktikplatsen. Det vore nog inget bra första intryck?

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Ha,ha,jävligt skön bild,gick det likadant med dig, somnade med ansiktet nergrävt i havregröt med blåbärssoppa? Må väl.

2008-09-01 @ 10:13:05
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Suss

Är det bara Linda som lockar i Gävle? ;)

2008-09-01 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0