I wish!

Det var bara 200 gram choklad i kärleksmumsen. Men det stod två gånger. Så jag köpte 400 gram. Vet ni vad det betyder? Att jag helt enkelt måste göra dubbel sats. Oj oj oj :) Det var synd! Inte har jag något att frysa in dem i heller sen... Det betyder att det blir att äta utav bara helvete :) I like!

Nu har jag laddat upp bilder från festen på Facebook :) Tjusiga bilder blev det.
Nåja... Kanske inte så tjusiga :) Men roliga. Vi tre kom på, efter typ hela kvällen hade gått, att vi var rätt lika... Snabbt jobbat. Det var nog tacosåsen som gjorde oss så trögtänkta tror jag... Övertygad om det faktiskt. Eller så berodde det på att vi inte fick någon efterrätt. Alla vet att blodsockret sjunker lite efter måltiderna... :)


Häpp... Imorgon är det ingen yoga. Jag känner en viss lättnad över det faktiskt. Jag fixar inte den där grodgrejen. Jag ser fortfarande bara bajsnödig ut när jag försöker mig på den. Jobbigt värre. Så imorgon blir det bara ett medelpass. Kanske lite gym. Beror på tröttheten :) Har kommit in i en galen tröttperiod nu.

Åter till godiset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0