Hejda mig!

Höll på att bli lite shoppinggalen idag igen. Vet inte vad det har blivit för fel. Vad hände med Marie som hatade att shoppa? Försvann hon när kontot för tre sekunder råkade visa 5-siffrigt eller? Tjohoo... Det är över 7000. Let's spend! Idag blev det i alla fall bara ett skärp. Och det var också nödvändigt. Faktiskt :)

Hade redovisning idag. Fast vi hade ingen lärare för hon skulle ta hand om de nya 08:orna.  Ojsan hoppsan. Seriöst värre blev det. Eller inte? Istället för att sluta 15.20 blev det visst 11.45  ;) Typ lika ju. Skönt att vara hemma 13.30 istället för 16.30. Enorm skillnad.

Ska snart pallra mig ut och röra i fläsket lite. Skulle vilja på Pulse men det blir alldeles för sent att äta på riktigt då. Har ju nyss ätit wok på mitticity. Mmm. Älska vållullal! :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Dä va roligt å prata om kvannligt o minligt på redovisningen;D haha, det roliga var att du fick mig också att säga fel! Tack för en mysig lunch på stan- det får vi göra om.. Nä nu ska jag leta reda på kläder till horor å hallicks-festen den 26e;p, nädå, så roligt ska jag inte ha, blir spinning! Kraaam ses imorrn!

2008-09-02 @ 16:24:45
Postat av: lys

jag tror jag smittade dej genim min blogg ang shopping ? du fåår skylla på mej. jag har något till dej sen när du kommer =)=)=)

2008-09-02 @ 23:34:23
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: lys

förresten...det är varken ett wii eller en mr R..så du vet, vill inte göra dej besviken.

2008-09-02 @ 23:35:12
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0