Att träna eller inte träna.

Kom precis hem från gymmet efter Yoga + ett svettigt gympass. Jag klarade nästan av den där kluriga stå på händer-grejen. Nästan. Jag har i alla fall alla tänder kvar. Det är alltid bra :) Men det dröjer nog innan mina klena spagetthiarmar pallar det :) Men det är ju trevligt att ha något att sträva mot i alla fall.


Nu ska jag äta smörgåstårta (Jag bestämmer att det går under kategorin "snabba kolhydrater" som är bra efter träning) och sen ska jag duscha innan det bär av till Suss. Hos Suss kommer det bli ännu mer smörgåstårta, och vilken kategori den hamnar i vet jag inte. Onödigt ätande? :P Hon fyller ju bara 25 en gång! Sen tvingade Anna mig att säga till henne att köpa vin. Och vad lärde vi oss an Anderas? Träning + alkohol = dåligt. Så alltså hade min kropp mått bättre av att skippa träningen. Eller alkoholen? :) Den som lever får se. Träningen är det ju för sent för att skippa i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0