Värmeslag!

Jävlar i hatten vad det är varmt nere i Spa. Det är fan som att gå in i en vägg så fort man sitcker ner näsan där. Pust! I behandlingsrummen är det verkligen noll syre, och ännu varmare. Skönt för kunderna, men ett helvete att massera i :P Hade tre massager idag också. Det är så galet roligt att massera. Fick även första dricksen idag. Haha. Applåder till mig. Och gärna fler sånna kunder ;P

Fick sluta 16.15 idag. 16.20 gick min buss. Gissa om jag fick lite panik. Men på 5 minuter bytte jag om, lämnade nyckeln och sprang till bussen. Andningen har typ återhämtat sig nu. Kanske dags att ta tag i motionen igen :)

Nää... Jag har blivit bokmal igen. Så åter till Helene Turstens Tatuerad torso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0