Utmanad!

Nu har jag gjort den här utmaningen typ tusen gånger. Men det gör inget. Lovar att jag typ skriver samma sak varje gång också. :) Denna gången är det världens goaste Marlene som har utmanat mig :)


 

 


Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

 

1. Gråter till alla filmer. Alla. Jag menar alla. Till och med Monsters Inc.


2. Har skostorlek 36.


3. Har för feta vader för stövlar. Hur får alla andra människor plats som är 10 ggr större än mig? De har ju vanklar (Ingen skillnad mellan vader och anklar). Hur fan går det till?! Är det humle-grejen igen?


4. Can't get enough of chocolate ;)


5. Är den veligaste människan på två ben. Kan aldrig ta ett beslut. Därför kommer jag aldrig bli en rik överbetald chef
heller :)


6. Jag är tidspessimist. Pessimist över huvudtaget iofs. Men ja... Alltid i alldeles för god tid.


7. Dåligt självförtroende som bara den. Men jag går snabbt och ler mycket så ingen ser att jag är ful. Eller ja... Typ :) Observera ironin och att det inte var ett desperat komplimangfiske.


Bonus
: Jag är självironisk som få!


Jag utmanar alla som känner sig manade. Se så. Sätt igång!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mhm..en vettig träningslokal i älvdalen hade jag inte tackat nej till direkt :P

2008-10-31 @ 23:06:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Snö

Långsammare än dig är jag väl redan, skulle nog inte ha en chans? :)



Vore väl skönt om man kunde vara lite sentimental och få gråta ur sig lite ibland, bara.

2008-10-31 @ 23:16:00
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha du gråter faktiskt inte till äckliga filmer som handlar om monster i tunnelbanor ;P



Och du, pinglan, du borde snart inse att du är snygg!

2008-11-01 @ 00:23:16
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Marlene

Även om du inte fiskade komplimanger, så ska du få en i alla fall. För att jag tycker om dig.. DU ÄR SÅÅ FIN OCH SÖT! så du kan börja gå lite långsammare nu.. ;)

2008-11-01 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0