Taxi.

Varit ute och skjutsat mormor halva dagen. Eller ja... Mest har jag suttit och väntat på att hon skulle bli klar hos frissan. Det tar en hel evighet att permanenta. Under 2½ timme fick jag en chokladpralin. EN! Jag hade behövt minst en påse :) Jag fick 500 för besväret, så det känns som om det kan ha varit värt det. För att skjutsa alltså. Inte för att äta pralinen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Sove en stund känns det som. Är dödligt trött. Och det är ju superfint väder, så varför är jag så hösttrött? Hade jag bara haft promenadsällskap kunde jag ha gått flera mil bara för att det är så jäkla fint ute. Men nej. Inget promenadsällskap. Inga fina vägar att gå på. I skogen vågar jag inte vara. För mycket nallebjörnar. Så många bortförklaringar. Förhoppningsvis kan jag träna i Tällberg. De har två pass varje kväll. Och Lisette ska tvinga upp mig 5 varje morgon och gå en mil. Vi får väl se hur länge vi pallar det :P Nääädå. Vi laddar för beach 2009 nu. Bara så ni vet. Fram med sexpacket... Det finns där. Långt in under allt det mjuka gosiga *tsss*

Nu lär jag beställa lite deckare. Alla är slut. Utlästa. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Snö

Du får gåååå hit, så kanske du får sällskap? :)



Och för övrigt tror jag ni är redo för beach 2009 redan. Försökte övertyga Lisette men hon verkar inte lyssna på mig? Jag har ingenting att säga till om? :S

2008-10-27 @ 16:55:17
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ghaah! Jag behöver dig här! Jag har ingen att gå med bara för att man har så tråkigt annars! Jag har inte lyft mitt arsle från soffan på hela dagen. Kom heeeem!

2008-10-27 @ 17:23:33
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: lys

minst kl 5 blir det =) plus kvällspromenaden hem från tåget varje kväll. tänk på mej som ska gå DIT för att möta dej också? amagad, fusk!



här får du då fan ingen choklad. ( så elak brukar jag inte låta, mitt nya jag )



hihi

2008-10-27 @ 17:37:24
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0