Svett-Marie.

Jag tror jag ska döpa om mig till Svett-Marie. Alternativt Smält-Marie. Vi kan ju ha en omröstning. Vinnaren vinner att massera mig. Jag har ont som fan i röven. Eller bredvid. För att vara exakt. En armbåge skulle vara på sin plats. Gött det. Stått upp hela dagen, så nu är jag stel som en betongsugga. Bra har det gått i alla fall... Även om en stackars kund blev halvt bortglömd i badet för att jag helt plötsligt förvandlades till servitris. Men så kan det gå. Lyckades dessutom med bedriften att få så mycket skum i badet att det skummade över. Rejält. "Det ska vara sååå..." Den funkar alltid ;)

Ja det var ju bra att ni skötte er och röstade vidare Larz Kristerz. Det hoppas jag att ni fortsätter med. Ni som inte känner er träffade får fan rösta dubbelt såmycket nästa lördag. Se bara på Suss... Hon röstade inte. Och Date åkte ut. Jag röstade upp 150:- och Larz Kristerz är kvar (Jag skickar notan sen).

Nej... Min hjärna har brist på det mesta. Framför allt hjärna. Men också vatten, mat... Och mest av allt... Socker. Så jag måste gå och gräva i skåpen lite. Känns lite sent för en kladdkaka. Det får bli till frukost. Och ni som mot förmodan tycker att jag har ett vansinnigt sockerbehov... Ni har inte träffat min familj. Jag ligger sååå i underläge :)

Det är storm här. Jag och Pärlan höll på att blåsa bort och hamna i en vattenpöl. Och idag misslyckades jag med att tanke på OK. Jävla OK. Jag åkte till Din-X istället. Mycket bättre. Mycket billigare. Fast där funkade ju inte mammas tankkort. Så det var ju i så fall henne det blev billigare för...

Nä.. Käk! Bearnaisesås für alles!

Kommentarer
Postat av: Snö

Jag kan komma på något bättre än både svett och smält, bara jag får tänka lite. Måste ju fundera ut någonting riktigt smart, så jag kan vinna omröstningen ;)



Och vad gäller röstning på Larz Kristerz så tror jag nog jag låter bli att rösta nästa vecka också. De gick vidare utan mig den här gången, borde göra det även nästa gång? :)

2008-10-26 @ 00:19:04
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Marlene

Haha. Jag såg Lars Kristerz igår och sa att jag måste råga Marie sen om hon känner dem ochvad hon har för kommentar om dem- hon som alltid har en kommentar :) Om du kommer hit lovar jag att sätta en riktigt hård armbåge i röven på dig- om du gör detsamma på mig=) Vilka sätt vi har att umgås på vi hälsoterapeuter.. Sätta armar i rumpan på varann=P By the way, glömde kanske säga.. eller? att produkterna ju finns hos Sofia.. en stackars karin smsade mig o undrade var de fanns.. Uhm.. Jaha.. hade jag inte sagt det?! =P Hjärnsläpp... Ha det, kram!

2008-10-26 @ 07:41:23
Postat av: Suss

Men du får ju inte hänga ut mig sådär. Tänk om Date lägger hela skulden på mig och det blir skott(s)pengar på mitt huvud. hahahaha. vad rolig jag är. eller? Men jag måste säga att Larz-Kristerz för all del förtjänade att gå vidare. Sköningar alltså. Jag hade i alla fall väldigt trevligt utan dansbandskampen igår. Men jag lovar att bänka mig på lördag i stället :) kramkram!

2008-10-26 @ 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0