Superman.

Det är jag det. Överlevde till Mora, och hem igen uppenbarligen. Och jag körde inte ens i 30. Wow. Det är ju tydligt att allt går. Utom små små barn och trasiga klockor. Skulle ha varit på praktiken till 19, men det var en bokning idag. Så vi bestämde att vi stängde 17 istället. Blev en städdag. Och äta äta äta. Som vanligt :) Grymt goda kakor och muffins det finns på det stället. I alla fall...

Var och letade vinterskor också ju...
Ja just det. Hittade ett par übersnygga stövlar. Ha! Fick inte plats med mina ännu überfetare vader. Ibland undrar jag varför människor som är typ tio gånger så stora som mig kan få på sig ett par stövlar, när det ska vara så jävla svårt för mig. Som tydligen ska vara ganska normal. Men tydligen så är jag förbannat jävla onormal. Hittade tyvärr ett par andra stövlar som jag fick plats i. Sen är det ju inte sagt att bara för att jag får plats så ser det bra ut. Milt uttryckt kan man väl säga att mina korta ben såg ut som två tjocka dallrande fettstockar. Yes I know. Det får mig att vilja köpa de där stövlarna på en gång. Utan att tveka. Frågan är om det inte är en sjukt dålig investering att köpa ett par stövlar för 1200 som gör att benen ser ut som tjocka dallrande fettstockar. Provade Uggs också. Sköna. Varma. Men de ser ju för jävla löjliga ut. Platta är de också så fotvalvet lär ju strejka efter 10 minuter. Det blir väl ännu en säsong med slitna läckade Adidas-streetskor förstår jag. Kallt? Ja. Halt? Ja. Får mina ben att se ut som tjocka dallrande fettstockar? Nej. Förhoppningsvis inte.

Jag tror att jag måste tröstäta något. Om jag äter mig upp till en 200 kilo kanska jag får plats i ett par stövlar sen? Det kanske liksom omformar sig så att vaderna hamnar någon annanstans. Eller ja. Inte hela vaderna. Men själva stoppningen i dem...

Kommentarer
Postat av: Snö

Om du inte har skor för vädret så får du väl se till att inte vara ute och gå i vädret?? Jag röstar på att du fixar någon som kan bära dig när du ska någonstans :)

2008-10-23 @ 20:49:36
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha, fan jag skrattar så jag kissar på mig! Jag tcker att du har fina vader, det är skotillverkarna som är konstiga! Och du kan ju trösta dig med att vi i alla fall traskar runt i slitna, kalla, blöta, sköna adidaspjucks tillsammans :)

Miss you!

2008-10-24 @ 00:08:48
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0