Slappo.

Idag har jag i ärlighetens namn inte gjort så mycket. Städat lite. Tvättat lite. Bakat lite. Diskat lite. Degat i soffan lite. Degat lite framför datorn med Lys och Snöbollen. Vi var tydligen beskyllda för att ha gift bort någon i sömnen. Hans sömn alltså. Inte vår. Om vi gifter bort någon... Då vet vi garanterat om det :)

Hmmm mja... Vackert väder på Åsen. Inget regn som det tjatades så jävla mycket om på radion. Däremot är det svart. Becksvart. Snart är det jul. Fan va mysigt. Jag vill handla julklappar nu!!! :) Jag älskar att handla julklappar. Jag älskar att ge bort saker. Och bli fattig. Haha. Det är ju för en god sak ^^ Gimmie some snow!

Ledig imorgon också. Mycket skönt. Fick vara ledig på tisdag också om jag ville... Men hallå. Så lång uppladdning behvöer jag inte för 4 dagars praktik och 1 dags jobb :) Jag är ju ung och... Ja... Ung i alla fall. Ganska. Fast med tanke på hur folk i omgivningen samlar vuxenpoäng så har jag ju lite ålderskris. Det är ultrljud och giftermål och husköp och fan och hans moster. 22-årskris! Det är vad det är.

Från ledighet till 22-årskris. Det vänder snabbt i Maries värld.

Kommentarer
Postat av: lys

haha, slav i hemmet ? kaka hit, kaka dit. och om vi hade drömt om att gifta bort någon, hade det säkerligen handlat om någon åldring som är stenrik och snart ska begravas =p

2008-10-26 @ 18:02:20
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Snö

Men, nåns fel är det att jag nästan blev bortgift inatt och jag måste ju skylla på er! :)



Förövrigt är du välkommen att spela Wii nån gång, om du lovar att spela Guitar Hero. Eller iallafall prova :)

2008-10-26 @ 22:04:36
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0