Otrohetsdrama.

Idag ska jag vara otrogen mot golfen. Inte med trucken igen. Med mammas volvo. Jag har drömt mardrömmar om att köra den hela natten. Den är ju så jävla stor :) Den är typ överallt. Skillnad mot lilla Pärlan det. Men men.. Syster är ute i skogen och kollar en forled. Och bussen gick för en timme sen... Så ja... Volvo it is. Jag hoppas mamma har en bra försäkring på både mig och bilen :)

Mmm bara två dagar kvar på det här underbara lilla Spaet nu. Jag har sån separationsångest. Jag vill ju alltid vara där. Mysmysigt ställe. Men men... Tällberg är också jättemycket och de ska tydligen vara supergulliga där också. Den som lever får se.

Näha... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0