Oj vad förvirrat det blev.

Börjat prova Spas produkter idag. Haha. Det är allt jag har att säga. Oj vad förvirrat det blev. Jag som var så himla toksäker på ansiktsrengöring + massage. Jo tjena. Ge mig ett gäng nya produkter så sitter jag där och gapar som en fisk på  torra land. Ehh... Say WHAT?! Vad hette cremen sa du? Sen står det med pyttetext, och det underlättar inte när man är halvblind. Ja jävlar... Men övning ger färdighet sägs det ju. Det kunde ha gått värre.



Imorgon får jag äntligen klippa och färga barret. Som ni vet så tyckte ju mamma, milt uttryckt, att jag såg förjävlig ut. Så får väl pallra mig iväg och göra något åt det. Färgen är ju bara ett minneblott. Så det kanske är dags i alla fall. Färgade ju i mars :) Låter som det är dags för en uppfräschning då, va?

Hmm... Ja... Vad annars? Ska jobba 25e, eftersom det behövdes en massör. Och jag jagar ett vikariat (Det kanske redan är tillsatt. Inte ens det vet jag. Höhö), så jag sa ja av bara farten. Dessutom är det roligt att massera. Japp japp. Så då är frågan... Åka till Karlstad på kvällen, eller helgen efter? Hmm hmm hmm. I wonder... Tål att funderas på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh :/ Men det är ju bra för dig att du får jobba! Och jag förstår om du inte orkar åka hela långa vägen hit efter det. Men isf kommer du förhoppningsvis ner en annan dag och firar :) Frågan är bara hur en korrefest blir utan en bortsupen Marie? ;)

2008-10-07 @ 21:01:05
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0