Oj oj oj.

Idag åkte vi till Mio i brist på annat att göra. Spanade på kattvänliga soffor. Om det nu finns några sånna :) Förälskade mig i en skönhet direkt innanför dörren. Så nu överväger jag att leva på luft och vatten bara för att få den :) Micke ville ha en biosoffa... Endast 54000. Knallorange var den. Fick nästan magsjuka bara av att titta på den. My god.

Nu sitter jag och drömmer om hus på Hemnet igen också. Jag hoppas att jag kommer bli en sjuuukt välbetald massör... Hrm... Det lär behövas. Hittade ännu en gång det perfekta huset. Stor relaxavdelning och allt :) Annars nöjer jag mig med 2an på Klara...

Mmm... Imorgon blir det att åka hemåt igen. Gruvar mig redan. Så jävla tråkigt att köra. Usch usch usch. 4 långlånga timmar. Minst 2 timmar med dålig mottagning på radion. Too bad :) Men jag ska nog överleva. Mamma ringde och sa att jag var tvungen att vänta med att åka tills det blev varmt, för det var tydligen glashalt hemma. Och vi fick ju inga vinterskor, jag och Pärlan. Det var därför vi rammade busken innan vi åkte. Ren protest. Meningen alltså...

Bad Company nu. På tv alltså.

Kommentarer
Postat av: lys

när jag åker nånstans i brist på annat, så hamnar jag ofta i karlstad. tänk vilken dragningskraft du måste ha för mej. lika som soffor har för dej, =p

2008-10-20 @ 09:32:10
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0